Neden Buuday?
- Buuday, Backhaus’un lezzetlerini daha geniş kitlelere ulaştırmak için yaratılmıştır.
- Buuday’da Backhaus ürünlerinin çoğu daha uygun fiyatlara satılır.
- İreks ile 30 yıla yakın unlu mamül ve Backhaus ile 12 senelik marka yönetimi tecrübemiz sonucu ortaya çıkmıştır.
- Buuday, Backhaus’un fırıncılık ve pastacılık alanındaki uluslararası standartlardaki ürün gamını Türk damak tadına uygun ürünlerle birleştiren Türkiye’nin en yenilikçi fırını ve pastanesidir.
- Buuday’ın rakiplerinden en üstün yönü daha geniş ve daha lezzetli ürün gamıdır.Buuday hem üst sınıf bir pastanedir, hem üst düzey bir fırındır, hem de kahvaltı ve öğle yemeği alternatifleri sunan bir kafedir.
60 m2’nin üzerinde bir satış alanında çok yüksek çeşitlilikte ve üstün kalitede ürünü müşterisine sunar. - Buuday’ın tüm ürünlerinin son dokunuşu Türkiye’deki en tecrübeli ve hamarat usta grubunun maharetli ellerinden çıkar. Buuday ürünleri teknolojinin son imkanlarının kullanıldığı bir üretim merkezinde üretilir ama el işidir ve tazedir.
- Türk tüketicisinde gözlemlediğimiz yeni eğilim, tercihler ve alım gücüne Backhaus’tan daha yakındır.
- Buuday’ın logosunda, dekorasyonunda, ambalajlarında ve tüm marka elementlerinde Backhaus fırını olduğu ve Backhaus ürünleri sattığının vurgusu yapılmıştır.
- Buuday aynı zamanda Backhaus’larda olmayan yerinde sıcak pişirme kabiliyetine sahiptir.
Buuday’ı nerede açmalısınız?
Doğru lokasyon seçimi kuracağımız Buuday’ın cirosu ve kârlılığı için en önemli etkendir.
Günlük Alışveriş Sokakları veya AVM’ler
Kiralayacağınız veya satın alacağınız Buuday süpermarketlere yakın, otopark imkanı olan ve bölge halkının günlük alışverişi için kullandığı caddelerde veya AVM’lerde tercih edilmelidir.
Yüksek Ayak Trafiği
Buuday’ın bulunduğu sokak ve AVM’de yüksek ayak trafiği olması önemlidir. Maksimum kârlılık için Buuday’ınıza günde minimum 200, tercihen 300 müşterinin girmesini hedeflemeliyiz. 12 saat çalışan bir Buuday şubesi için bu saatte 25 müşteri, yani ortalamada 2.5 dakikada bir tezgah veya kafe müşterisinin alışveriş yapması demektir.
60-100 m2 Kapalı Alan ve Ön Kullanımlı Dükkan
60-100 m2 arası kapalı alana sahip bir dükkan Buuday konsepti için yeterlidir. Tercihen müşterilerimizin sigara içebileceği bir ön kullanım terası Buuday kafe cirolarının yüksek olması için çok önemli bir avantajdır.
Orta veya Üst Gelir Grubu Mahalleler
Buuday orta veya üst gelir grubundaki herhangi bir mahallede açılabilir. Buuday’ın lokasyon seçiminde dükkanın mahalle içindeki konumu ve özellikleri mahallenin gelir seviyesine göre daha önemlidir. Orta gelirli bir mahalledeki “iyi” bir dükkân, üst gelirli bir mahalledeki “kötü” bir dükkâna göre çok daha kârlı olabilir!
Franchise
Buudaylı Olacak
Yeni Girişimcilerimizi
Arıyoruz!
Bayilerimize; en başta uzun yıllara dayanan
tecrübelerimiz ile sektördeki en geniş ve en leziz ürünleri ve Backhaus-Buuday markasının gücünü sunacağız.
• Doğru dükkan bulunması ve kira anlaşmaları desteği
• Dükkanın mimari planlamaları ve uygulamaları desteği
• Marka yönetimi ve satın alım desteği
Personel ve Eğitim
• Merkezimizde ücretsiz personel oryantasyon ve pişirme eğitimleri
• Açılış günü ücretsiz eğitim ve tecrübeli personel desteği
• Dilenirse açılış sonrası ücretli eğitimli ve tecrübeli personel desteği
• Eğitim kitapçıkları desteği (pişirme, sunum, IT eğitim, işletmeci operasyon el kitabı)
FRANCHISE BAŞVURU FORMU